بهترین اساتید ریاضی

بهترین استاد ریاضی ایران کیه؟

آموزش ریاضی به صورت آنلاین به بهترین دبیران ریاضی کنکور ایران این امکان را می دهد که درس هایی را به طور خاص برای کلاس های مجازی خود ایجاد کنند. با این حال، مجموعه ای از چالش های منحصر به فرد خود را دارد.

فقدان حضور فیزیکی می تواند درگیر کردن دانش آموزان و اطمینان از درک مفاهیم کلیدی را دشوار کند. همچنین چالش تطبیق تکنیک‌های حل مسئله سنتی در قالب آنلاینی که برای محیط‌های یادگیری از راه دور به خوبی کار می‌کند، وجود دارد.

با ابزارها و منابع مناسب، هر کسی می تواند معلم آنلاین شود و دانش خود را با دانش آموزان در سراسر جهان به اشتراک بگذارد. چه به دنبال آموزش ریاضی به کودکان و چه بزرگسالان باشید، درک نحوه عملکرد آموزش آنلاین کلید موفقیت است.

این راهنما برای کمک به معلمان ریاضی برای غلبه بر این موانع و موفقیت در آموزش موثر ریاضیات آنلاین طراحی شده است. این نکات را در مورد نحوه ایجاد درس‌های جذاب، مدیریت پویایی کلاس به صورت مجازی، استفاده مؤثر از ابزارهای فناوری، ارزیابی پیشرفت دانش‌آموز از راه دور، و موارد دیگر بررسی کنید!

مهم نیست که مبتدی هستید یا قبلا از پلتفرم های آنلاین برای تدریس آنلاین ریاضی استفاده کرده اید، ممکن است در مورد اینکه چه کاری و چگونه انجام می دهید سردرگمی وجود داشته باشد. ممکن است احساس کنید که از دانش آموزان خود جدا شده اید.

برای شکستن روحیه بد بین خود و دیجیتال، با آن مبارزه نکنید.

جدیدترین ابزارهایی را که در آموزش ریاضی به شما کمک می کند، کشف کنید.

بهترین کلاس مجازی را برای کلاس های ریاضی پیدا کنید .

نوآوری های این حوزه را دنبال کنید.

یک فرآیند سالم را در طول آماده سازی مدیریت کنید

موضوع دیگر این است که ممکن است به دلیل مدتی نشستن مقابل کامپیوتر احساس خستگی کنید. شما محتوای درس، آزمون‌ها و بازی‌های کوچک را آماده می‌کنید، در اینترنت برای مطالب جالب جستجو می‌کنید و جزئیات کوچک دیگر را قبل از درس کامل می‌کنید. شما فقط سخنرانی نمی کنید. فرآیندی برای انجام کارها وجود دارد.

بنابراین، آپلود بیش از حد خود می تواند زندگی شما را در هر جنبه ای تحت تاثیر قرار دهد. یافتن و سرمایه گذاری بر روی ابزارهای کاربردی، متحد شما در آماده سازی کلاس های شما خواهد بود. شروع با یک برنامه ریز جلسه عالی خواهد بود. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که جاهای خالی را پر کنید. همچنین، همانطور که می توانید از محتوای خود مجددا استفاده کنید ، می توانید بدون زحمت آن را با دانش آموزان یا گروه های مختلف تطبیق دهید.

وزش ریاضی، حداقل تا حدی، با واداشتن دانش‌آموزان به حل مسائل دنیای واقعی، به طور فزاینده‌ای در مدارس محبوب می‌شود. در واقع، کالیفرنیا اخیراً چارچوبی بحث‌برانگیز را اتخاذ کرده است که این رویکرد را در بر می‌گیرد.

با این حال، طبق نظرسنجی که در بهار امسال انجام شد، مربیان هنوز در مورد اینکه آیا این بهترین راه برای رفتن است یا خیر، اختلاف نظر دارند.

این نظرسنجی نشان داد که حدود نیمی از معلمان، مدیران و رهبران منطقه مورد بررسی  48 درصد  موافق بودند که دانش آموزان ریاضی را از طریق روش ها به جای حل مسائل بزرگ به بهترین شکل یاد می گیرند، از جمله 17 درصد که گفتند “کاملاً موافق هستند”.

از سوی دیگر، حدود 55 درصد با این بیانیه مخالف بودند، از جمله 15 درصد که «کاملاً مخالف بودند».

مطمئناً، حتی کارشناسانی که یک رویکرد را بر دیگری ترجیح می دهند، می گویند که جنبه های هر دو برای کمک به دانش آموزان در درک ریاضی ضروری است.

زک هیل، نویسنده برنامه درسی ریاضی و مشاور آموزشی، گفت: اگرچه بحث بر سر این دو رویکرد گاهی اوقات «جنگ ریاضی» نامیده می‌شود، «من فکر نمی‌کنم لازم باشد که یک انتخاب قطبی باشد».

هیل گفت: «من بیشتر به سمت یک رویکرد سازنده گرایانه گرایش دارم،» که گاهی از آن به عنوان حل مسئله نیز یاد می شود. «اما من همچنین می‌دانم که چیزهای خاصی وجود دارد که کودکان آن‌ها را درک نمی‌کنند»، مانند شکل گسترده، روشی برای نوشتن اعداد برای دیدن ارزش ریاضی ارقام جداگانه. «آنها به تنهایی این اصطلاح را مطرح نمی کنند. چیزهای خاصی وجود دارد که باید به صراحت به بچه ها آموزش دهیم. من فکر می‌کنم برای من منظور [این است] دادن زمان و فضایی برای استدلال پیرامون آن.»

جاناکی ناگاراجان، که در منطقه مدرسه رنتون در نزدیکی سیاتل تدریس می کند، نیز تدریس ریاضی را از دیدگاه حل مسئله ترجیح می دهد. اما او معتقد نیست که معلمان باید خود را تنها به یک رویکرد محدود کنند.

او گفت، حتی زمانی که مربیان حل مسئله را در اولویت قرار می دهند، “بدیهی است که دستورالعمل هایی وجود دارد که شامل آموزش به بچه ها می شود که چگونه ضرب شوند.”

اما او تفاوتی بین یادگیری روش‌های اساسی می‌بیند «به روشی که دقیقاً مثل این است که «در اینجا، شما باید این را بدانید، اما من به شما توضیح نمی‌دهم که این چیست یا چرا منطقی است یا چگونه به چیزی مرتبط است. و در عوض به دانش‌آموزان می‌گویند: «در اینجا ضرب چیست، چگونه از آن استفاده کنیم؟ چگونه آن را در مورد چیزها اعمال کنیم؟»

ناحیه ناگاراجان زمانی را برای آنچه «کارگاه ریاضی» می‌نامد، اختصاص می‌دهد که در آن دانش‌آموزان «بازی‌های روانی» را انجام می‌دهند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با استفاده از مفاهیم ریاضی خاص به شیوه‌ای جذاب تمرین کنند.

او گفت: «این مثل «اوه، ما بلوک‌های سازنده را به آنها نمی‌دهیم» نیست. در عوض، “شما به روش هایی به آنها می دهید که بچه ها به آن علاقه دارند.”